![bty bty](https://www.facka.si/wp-content/blogs.dir/45183/files/2022_03_17_pisanje_z_roko/thumbs/thumbs_pisma-ravnateljici.jpg)
![20220504_123241 20220504_123241](https://www.facka.si/wp-content/blogs.dir/45183/files/2022_05_26_modri_stol/thumbs/thumbs_20220504_123241.jpg)
![20220527_112637 20220527_112637](https://www.facka.si/wp-content/blogs.dir/45183/files/2022_05_30_zaklad/thumbs/thumbs_20220527_112637.jpg)
![20230927_171528 20230927_171528](https://www.facka.si/wp-content/blogs.dir/45183/files/2023_10_01_herb/thumbs/thumbs_20230927_171528.jpg)
![image4 image4](https://www.facka.si/wp-content/blogs.dir/45183/files/2023_11_14_vojaki/thumbs/thumbs_image4.jpeg)
Kakovost za prihodnost vzgoje in izobraževanja je pregleden sistem, ki v ospredje postavlja postavljanje ciljev, njihovo reševanje, evalvacijo in nenehno izboljševanje. Ta procesni pristop (PDCA) pomaga zavodu, da svoje procese podpre z ustreznimi viri, jih vodi, poišče možnosti za ukrepanje in tudi ukrepa. Pri načrtovanju pa upoštevamo tudi tveganja in priložnosti, ki zagotavljajo, da s sistemom vodenja lahko dobimo željen rezultat (povečamo željene učinke, preprečimo oz. zmanjšamo neželjene posledice in dosežemo izboljšave). Pri oblikovanju ciljev kakovosti moramo dosledno upoštevati politiko kakovosti (dokumentirana je v Poslovniku kakovosti) , ki je skladna z namenom našega delovanja, z zakonodajo in zahtevami mednarodnega standarda ISO 9001:2015, oz. vizijo zavoda, katere cilji vključujejo vse zainteresirane strani (zaposleni, učenci, starši).
Z dobro opravljenim delom, s predanostjo in nenehnim izboljševanjem nas na področju kakovosti čaka uspeh.
Delovna skupina za kakovost: Barbara Vukovič, Nevenka Mulej, Milica Ovtar, Renata Rupreht, Branka Gal.
Koordinatorica: Branka Gal.