Skoči na glavno vsebino

Ekskurzija v London

V četrtek, 21.03.2024 smo se ob 05:50 zbrali pred šolo, kjer nas je pričakal avtobus.

Ta nas je odpeljal najprej do Ptuja, kjer so nas že čakali naši »sopotniki«. Od tam smo se odpeljali proti letališču Zagreb, ob 11:20 pa smo že vzleteli proti letališču London Stansted, kjer pa nas je že čakal avtobus in nas odpeljal proti Greenwichu.

Proti večeru smo odpluli z ladjico proti središču Londona. Ogledali smo si nočno podobo mesta, kasneje pa smo imeli nekaj prostega časa za večerjo. Nato nas je na zbirnem mestu čakal avtobus, kateri nas je odpeljal do hotela.

Naslednji dan smo izpred hotela odšli ob 9.uri in se namenili proti Londonski podzemni. Ogledali smo si Buckingham-sko palačo, tam pa si naj bi ogledali tudi menjavo kraljeve straže, katera je zaradi slabega vremena tisti dan odpadla. Po ogledu palače smo se sprehodili mimo mestnega parka. Od tam pa smo se napotili proti muzeju voščenih lutk. Nato smo se slikali s slavnimi in se odpravili proti London eye-u. Po ogledu Millennium Bridge in St. Paul katedrale nas je slavni angleški avtobus odpeljal v smeri China town, kjer smo imeli prosto za večerjo.

V soboto dopoldne smo se sprehodili mimo slavnega Tower bridge-a. Po prostem času za kosilo v Camden town smo se napotili proti Oxford street, kjer smo imeli še nekaj časa za nakupovanje spominkov. Čas za večerjo smo imeli v središču mesta in se s podzemno odpeljali nazaj v hotel, kjer smo si spakirali za odhod domov.

V nedeljo zgodaj zjutraj nas je avtobus odpeljal proti narovoslovnem muzeju, kjer smo si ogledali razstavo. Odpeljali smo se v smeri proti Cambridge, sprehodili smo se mimo univerz in imeli še zadnje kosilu v Londonu. Okoli tretje ure popoldan smo se napotili proti letališču, po britanskem času pa smo okoli 8.ure zvečer vzleteli proti Dunaju, kjer smo pristali ob 22.uri.

Pred letališčem nas je pričakal avtobus in nas odpeljal proti šoli kjer so nas že težko pričakovani starši odpeljali domov.

In s tem se je naš 4-dnevni izlet v čarobni London zaključil.”